Superhjältar och lite annat. Till Cornelia.

Eftersom Cornelia hade massa frågor så hade jag tänkt att jag skulle besvara dom här.
Då kan ju ingen skylla på att jag inte uppdaterar.
När vi ska till stubben?
Så snart vi bara kan, dock med juletider och glöggfest så kan det ta ett årsskifte eller så, som värst.
Vilken superhjälte du skulle vara. UTOM Batman.
Då kvinnan redan eliminerat svaret "Batman." så kan jag bara komma på tre alternativa svar.
Nominerade till "Superhjälten Arvid vill vara är;
Midnighter! En homosexuell slaktarmaskin som hatar sig själv och alla andra.
Rorschach! Bortsett från en stilig outfit så är Rorschach kort sagt hård. Riktigt hård. Han har inga superkrafter, men han är kort, sjuk i huvudet och Hård.
Dr. Manhattan! Han är blå. Han är naken. Och han är allsmäktig. Dr. Manhattan kan göra allt. Allt, säger jag!
Det är jämn kamp mellan dessa tre brottsbekämpare och misantroper. Men priset går oundvikligen till Dr. Manhattan för att han är den anda som kan ha sex med sig själv.
Vilka du skulle bo med om du fick välja fem stycken.
Det beror på hur länge jag skulle bo med dessa personer och var. Men mitt spontana svar är Lucas, Herr Eva, Pekka och Cornelia. Fem personer jag kan lita på och som jag dessutom skulle stå ut att bo med.

Vilken färg du önskar att du hade på ditt hår, utom den du har nu.
Mörkbrunt, alternativt genomskinligt. Det hade varit coolt.
Vilken kändis du skulle vilja se ut som. Krunekuk gills inte, honom ser du redan ut som.
Också en svår fråga, men Hugh Jackman står högt på listan så jag säger Hugh Jackman. Alternativt en blandning mellan Tobuscus och Hans Langseth (Världsmästare i skägg. 5.33 meter!).
Ja det här var ju riktigt roligt!
Jag tänkte passa på och berätta att alla som är sugna på att lägga sig på marken med ansiktet neråt och bli fotograferad kan prata med mig eller Lucas så ordnar vi det snarast.
Dagens låt: Brianstorm - Arctic Monkeys.
Dagens uppgift: Tramsa sig.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

HAHA ÅH ! UNDERBART INLÄGG CORNELIA SKRATTAR MOHAHAHHA

jag är stolt. Jag ska göra en fucking lista som BAARA du och jag ska göra! Och andra roliga som vill men inga tråkiga. Okej!?!?!?! :D

2010-12-10 @ 01:14:10
Postat av: Mimmi

Ditt val av superhjälte var riktigt bra, hade faktiskt inte kunnat valt bättre själ.

2010-12-11 @ 10:33:51
Postat av: Anonym

Och det skulle ju vara "själv", men Dr. Manhattan är nog en bra själ, så det kunde ju faktiskt varit rätt skrivet.

2010-12-11 @ 10:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0