Den hemliga formeln för min framgång. Och Legoface.

Det finns två tillfällen då jag sätter mig och skriver ner lite av det jag tänker på. (Eller om man räknar lite på det så skriver jag ner väldigt mycket som jag tänker på, fast det beror på om att tänka på kaffe och smör gills som att tänka eller bara dagdrömma. (Jag gillar att jag har lättare att skriva när allt står i parantes (Jag gillar även paranteser inuti andra paranteser. (Parantesbebisar)))

Tillfälle att skriva paranteser: 1

Jag har inget bättre för mig.

Tillfälle att skriva paranteser: 2

Jag har mycket bättre saker som jag borde göra, men som jag har inte har någon lust till att göra.


Så, nu när dagens bloggintro är avklarat (det är faktist det som är roligast att skriva, snart tappar jag lusten att skriva) så har vi kommit till "Dagens Skräp", alla vet hur det går till.
Jag berättar för alla er som råkar läsa detta hur min dag har varit, hur jag mår, och vad jag planerar att göra med en dunk bensin och några tändstickor, och möjligtvis en hammare också.
Och när jag har gjort det trycker jag på knappen "Spara & Publicera" och väntar på att få kommentarer om hur snygg och underbar jag är. (Snart, snart)

Så vi börjar från början.
Jag och Herman bestämde för någon vecka sen att vi skulle ha en kväll med zombie-tema, och det har vi verkligen haft.
Bortsett från att vi har spöat cirka tvåtusen zombies på varierande sätt och sett på när andra gör det så har vi även sett Grotesco. Det var ju lite otippat att dagens Grotesco handlade om Zombies.
Där ser man. (<------ NU! Nu har jag tappat lusten!)

Vi tog också på oss kläder och grävde ner oss i snön, men det är en helt annan historia.
Fast det är ju inte helt sant.

Det är stressigt.
Det är jobbigt.
Men det är ganska bra.

God fortsättning. (För er som inte förstod det är detta Outrot. Läs det jag har skrivit och tänk enligt formeln
Intro-Skräp-Outro. Jag lovar, det är kul. På riktigt!)

Dagens låt: Start a fire - Tiger Lillies

Dagens uppgift: Ta sig hemåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0