The Game

Och som en kosmisk explosion förstår Arvid helt plötsligt ingenting.
Fast det är förstås inte helt sant, en kosmisk explosion förstår nog alldeles för mycket. För någon annan anledning till varför den skulle få för sig att explodera undgår mig.
Jag släpper taget. Låter världen vara fri från mig en stund. För jag är gud.
Och du är bara en tanke.
Dagens önskelista.
1. Våfflor.
2. Dra hem vänner till Stubben.
3. Popcorn.
4. Uppmärksamhet.
5. Popcorn.
Jag har aldrig betraktat mig själv som en särskilt sluten person, men jag får höra ganska ofta från folk i min närhet att jag aldrig berättar något om mig själv.
Om jag får gissa varför så är det för att jag aldrig heller betraktat mig som en särskilt intressant person.
Så vad är det ni inte vet om mig?
Dagens låt: The Joy of H.D Lawrence - Erick Enocksson
Dagens uppgift: Kirra käk.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag vill veta:

När vi ska till stubben

Vilken superhjälte du skulle vara. UTOM Batman

Vilka du skulle bo med om du fick välja fem stycken

Vilken färg du önskar att du hade på ditt hår, utom den du har nu

Vilken kändis du skulle vilja se ut som. Krunekuk gills inte, honom ser du redan ut som

MEN FRAMFÖRALLT NÄR SKA VI TILL STUBBEN! Nu?

PUSSSSSSSS

2010-12-08 @ 23:58:22
URL: http://hansgustav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0