Att racka mackafån.

Jag har på senare tid kollat min statistik och upptäckt att jag mot allt jag någonsin förstått har en liten trogen skara läsare.
Fast jag vet ju inte om de är så trogna av sig, allt jag ser är siffror.
Men en skara är det! Och liten också.
Det kan jag garantera.

Jag har också läst igenom allt jag skrivit här.
Jag kom fram till följande;
1. Det jag skriver mest om är, bortsett från att jag mår skräp, att jag inte har någor att skriva om.
2. Det som finns att läsa här är jag faktiskt helt nöjd med. Faktiskt. Nöjd. Faktiskt.
3. Jag blir dyster på vintern.

Och dyster är jag även nu! Det skall firas med käk, rymdfilm och goda vänners lag!För jag har äntligen insett att bara för att man är grå, dyster och cynisk så behöver man inte vara olycklig.
Så avslutningsvis, för att jag inte har tid eller inspiration, några ord fån en vis man.
När man stoppat upp sitt huvud i sin röv så långt att man riskerar att bita sig i pannan så är det svårt att se solen.

Dagens låt: Yea Yeah! - Matt and Kim

Dagens uppgift: Tvångsmata folk i allmänhet.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag gillar inte riktigt dagens uppgift, men i övrigt var det ett fint inlägg. skrattade rakt ut och känner mig lagom mongo. Du är en liten säl. Med smör.

2010-11-13 @ 14:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0