Nuklear Bästards.

Det känns rätt.
Jag går i skolan, jag försöker iallafall. Det är drygt som fan, men jag vill det. Och när jag är där och får något gjort så känns det som om jag inte har gett upp helt riktigt än. Jag känner mig mindre värdelös.
Det är få dagar som jag känner att det som ägt under dagen skiner igenom skiten.
Idag har varit en sån dag. Det har ägt.
Nu har vi kommit igång på riktigt, och det känns jävligt bra. Låter jävligt bra. Är jävligt bra.
Om det här håller i sig så kommer allt att fixa sig.
Jag tror jag vet vad jag håller på med och jag kan andas.
Synd att jag skriver så dåligt när jag mår bra bara.
Dagens låt: As she Cries - Andy McKee.
Dagens Uppgift: Skola!

Kommentarer
Postat av: karre

Jag är ändå osäker på om jag vill ha Cthulus gunst liksom.. Vem vet vad som skulle hända med mig då? Allt det där känns jävligt oroväckande..

2011-04-14 @ 21:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0