Ni som gör mig hel.


Lucas.
För att du alltid har lyssnat och alltid har stannat med mig även när det har varit jobbigt.

Ebba.
För att du har visat mig att människor kan vara bra fastän så mycket har gått fel.

Rebecka.
För att du är den där lilla klumpen full av ljus, värme och glädje som håller ihop världen.

Herman.
För att du är den bästa vän jag haft och att du alltid ställer upp när man behöver dig som mest.

Eva.
För att du tar ner mig på jorden och drar upp mig ur skiten.

Cornelia.
För att du har räddat mitt liv, för att du får mig att älska den jag är, för att du är den enda jag alltid står ut med.


Tack.
Utan er vore jag ingenting.

Jag älskar er.
Jag gjorde en prettofågel.
Jag hoppas att ni ser vad det står.
Annars är det inte kul.

Kommentarer
Postat av: Albin

Sending good vibes man. Även om jag bara är en ytlig vän.

2011-03-13 @ 02:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0