En lista.

Ska försöka komma igång med skrivandet.

Hur mår du just nu?

Trött, ont i nacken, vill äta kött.

Vad känner du för att göra mest av allt just nu?

Spränga saker, spela gitarr, driva med svanar, gå tillbaka i tiden.

När känner du dig som absolut fulast respektive snyggast?

Fulast: Mest hela tiden.

Snyggast: Öh

Vad är du mest nöjd över med ditt eget utseende?

Jag har ett fint ärr på min underläpp, och blå ögon, det gillar jag.

Vad fick dig att skratta idag?

Cornelias banjosolo.

Vad är det du tittar först på i en persons utseende?

Händerna, munnen och lukten. Jag tolkar "tittar på först" som "Uppfattar först"

När känner du dig lyckligast?

När man lägger sig ner och sover med någon man verkligen tycker om, eller precis innan, under och efter en moshpit.

Vad är viktigast med en bästavän?

Att den vet att man är en idiot ibland.

När känner du dig som mest ledsen?

Höhö, alltid.

Vad tycker du om kärlek?

Vad är det för jävla fråga? Vem skriver dom här egentligen? Kärlek är alldeles för stort och för personligt för att kunna sammanfattas och beskrivas med kursiv text och ord som inte alls är relevanta i en tonårings blogg, och den som försöker är en idiot.

Nämn tre saker du drömmer om just nu?

En dröm, i en dröm, i en dröm.

Ditt favoritnamn, tjej/kille?

Tjej: Jag har några namn jag gillar, ingen favorit.

Kille: Alfons, Edgar.

Pesto är också gott, fast det är ju inget namn.

Första gången du kände riktigt kärlek för någon annan?

Ännu en gång. Idiot.

Vad gör du för att må bra?

Går, spelar gitarr, spelar xbox, knaprar piller, pratar med Cornelia.

Favoritplats på din skola?

Gitarr.

Favoritplats i din stad?

Bryggan på kvällen.

Vad är du rädd för?

Människor, livet i allmänhet, ankor.

Hur många hjärtan brustna på grund av dig?

Öh, alldeles för många.

Senaste "stora" saken du köpte?

Öh, falafelrulle?

Vad gör du om du har tråkigt?

Underhåller mig själv.

Tre saker som gjort dig glad de senaste dagarna?

Brännboll, Cornelia, gitarr.

Vad ska du göra ikväll?

Äta kött.

Kommentera så att jag orkar fortsätta skriva. Eller dö.

Dagens låt: Isolate - Moby
moby_with_gun
Dagens uppgift: Ta sig hem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker om att du skriver. Tycker om att läsa vad du har att skriva. Så fortsätt.

2011-06-01 @ 06:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0